31-10-2012

Challenge (31)


Datum : woensdag 31 oktober (31... één na laatste dag)
Waar schrijf ik dit : In bed (ben wel ééntonig zeg!)
Wat heb ik gegeten vandaag : Maar één puntje over mijn totaal heen
Ontbijt Yoghurt met all bran

Tussendoor banaan

Lunch 2 boterhammen met komijnenkaas, appel en een danoontje

Tussendoor 1 mandarijn

Diner Leftover van gisteren; rijst met kalkoen en tandoori chicken tonight

Tussendoor Een stukje Wolkencake die mijn zusje had gebakken (very well done moet ik zeggen!!)
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nee... And I'm a bit embarrassed... Ik had nog plannen om een stukje te gaan hardlopen, gezien het weer er goed uit zag. Maar toen kwam ik thuis en plaatste ik mijn billen op de bank... Ben echt moe op het moment; kan merken dat ik enorm naar de vakantie toe heb geleefd en dat mijn lichaam het nu gewoon zat is. En daar luister ik dan maar heel onderdanig naar...
Hoe voel ik me : Goed, afgezien van het feit dat ik moe ben! Maar daar slaan we ons ook wel weer doorheen! Nu dus snel slapen, morgen nog een dagje werken en dan is het zover... VAKANTIE :-)

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!