07-10-2012

Challenge (5)


Datum : zaterdag 6 oktober 2012 (6)
Waar schrijf ik dit : Op zondagochtend, nog steeds in het huis van een hele lieve vriendin
Wat heb ik gegeten vandaag :
Ontbijt Klein beetje halfvolle vanille yoghurt, daarna nog een boterham met kip kerrie salade

Tussendoor niks

Lunch Focaccia met tonijn en een kop thee bij de La Place

Tussendoor niks

Diner Gegrilde kipfilet met een salsa van cherrytomaatjes, munt en ui. Daarbij gebakken aardappeltjes en sla.

Tussendoor 1 (en een halve....) oliebol 
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Al met al wel ja. Ik ben samen met mijn zus gaan shoppen en we hebben flink wat gelopen dus ik denk dat ik wel aan een half uur zit.

Hoe voel ik me : Nog steeds snotterig en ik ben een beetje kortademig. Vooral 's ochtends en  's avonds is het 't ergst. Maar, ik zit nu al in mijn sportkleren op de bank. Ik ga hardlopen, gewoon twee lessen achter elkaar. Wat dus wil zeggen dat ik een uur onderweg zal zijn. Ik krijg dat virusje mijn lichaam wel uit! En oh ja, ik moet wel van mezelf, want vanmiddag heb ik een verjaardag... Daar eet ik 's avonds mee en dan eten we ook nog eens patat. Ik heb heel mijn eetdagboek al samen gesteld op mijn Weight Watchers appie en dan kom ik precies uit met mijn punten. En nu moet ik me er nog aan houden..... Maar eerst eens in de benen!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!