30-10-2012

Challenge (30)


Datum : dinsdag 30 oktober (30)
Waar schrijf ik dit : Met uitzicht op een rij gezellige jurkjes in mijn bed

Wat heb ik gegeten vandaag : Overdag aardig, maar vanavond had ik een vreetbui... Aaiii... 8 puntjes over m'n totaal
Ontbijt Yoghurt met All Bran

Tussendoor Banaan (en omdat ik het koud had 2 chocolademelk)

Lunch 2 boterhammen met kipfilet, ketchup, een appel en een danoontje

Tussendoor 2 chocolademelk (het was echt koud op kantoor hoor!!)

Diner Wat rijst met kalkoen en chicken tonight

Tussendoor Zal ik het zeggen... Nou vooruit, ik heb flink gezondigd met wat stukken pure chocolade... & enjoyed it... :-)
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nee... Ik was van plan om naar de Zumba te gaan  na het wegen, maar ik ben erg moe op het moment en dus heb ik een avondje voor de tv doorgebracht!
Hoe voel ik me : Zoals ik hierboven al schreef, moe. Het lijkt wel of mijn lichaam ondertussen zo'n beetje in de gaten krijgt dat het bijna tijd is om over te schakelen naar de relaxmodus... Nog 2 dagen werken.
Resultaat laatste weegmoment : Ik geloofde het eigenlijk niet.... ik ben maar 1 ons afgevallen deze week. Wat doe ik verkeerd, vraag ik mezelf af. Ja ik heb taart op van de week, maar ik heb voor de rest gewoon goed en netjes gegeten. Af en toe zit ik over mijn punten heen, maar er zijn ook dagen dat ik precies aan mijn punten kom. Volgens de Weight Watchers coach moet ik op de dagen dat ik sport 4 punten extra nemen. Ik sport op het moment namelijk zo'n 5 keer in de week intensief en op die dagen moet ik dus wat extra nemen. Nou, ik ga eerst een week heerlijk vakantie vieren. En daarna zien we wel weer verder!!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!