21-10-2012

Challenge (20&21)

Datum : zaterdag 20 oktober 2012 (20)
Waar schrijf ik dit : Op zondagavond op de bank (in chillmodus)
Wat heb ik gegeten vandaag : 1 puntje over m'n totaal heen
Ontbijt Yoghurt met krokante muesli
 
Tussendoor Niets
 
Lunch 2 bruine boterhammen (geroosterd, jammie) met filet americain
 
Tussendoor 1 appel en 2 mandarijnen
 
Diner Spruitjes, gekookte aardappelen en een bal gehakt
 
Tussendoor 2 roseetjes en een klein handje chips
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Ja hoor! Een half uurtje na mijn ontbijt ben ik gaan lopen en ik had weer een heftige les! Mijn dag begon dus goed!
Hoe voel ik me : Lekker hoor, niks te klagen eigenlijk....

 

Datum : zondag 21 oktober (21)
Waar schrijf ik dit : Op de bank!
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen m'n punten gebleven!
Ontbijt (Uhm ja, maar daar maar een brunch van eigenlijk.....) Yoghurt met krokante muesli en een kaiserbroodje met kaas
 
Tussendoor (zie ontbijt)
 
Lunch (zie ontbijt)
 
Tussendoor 1 appel
 
Diner Pasta met zelfgemaakte pastasaus (van 3 tomaten, 1 paprika en een lenteuit) met kip
 
Tussendoor Wolkentoetje (tastes sooooooo good!!)
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nou bewogen... Het was vandaag mijn rustdag maar toch ben ik eventjes een klein stukje wezen wandelen in het bos.
Hoe voel ik me : Goed! Vanmorgen heerlijk rustig aan gedaan, daarna zangles gehad, vervolgens boodschapjes in huis gehaald, toen een stukje wezen wandelen, gegeten en nu heerlijk in chillmodus op de bank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!