04-10-2012

Lachen...


Ik hou van humor, zonder humor geen leven.Maar om sommige grapjes kan ik niet lachen. En dan heb ik het niet over de standaard 'Twee Nederlanders en een Belg'-moppen. Nee ik heb het over (grappige) situaties, waar je achteraf heel hard om kan lachen. Maar op het moment zelf....

  • iPhone laten vallen, gebeurt helemaal niks meer op dat scherm. Paps kijkt ernaar en zegt dan doodleuk; 'wat kost dat nou, zo'n iPhone?' Ik; 'geen idee, 500 euro of zo' (stoom komt inmiddels uit m'n oren). Lachend loopt pap naar me toe; 'mag je voor 5 euro je toegangscode invoeren...'
  • Dinsdagavond wezen polefitnessen en donderdags nog een verdoofd gevoel in je arm hebben van een gigantische blauwe plek
  • Besluiten om te gaan hardlopen en dan, als je net 5 minuten onderweg bent, een gigantische stortbui op je kop krijgen (Moeder Natuur kan daar misschien om lachen, ik niet!)
  • Op de snelweg rijdend erachter komen dat je eigenlijk best wel had moeten tanken en dan zien dat de benzineprijs op de snelweg gemiddeld 9 cent hoger ligt
  • Je erop te verheugen om op vrijdag lekker tonijn mee te nemen naar je werk en er dan 's ochtends achter komen dat er geen tonijn meer in huis is
  • Lekker in je bed liggen, eindelijk je draai gevonden, met het dekbed opgetrokken tot je kin en dan die kat horen die stiekem onder je bed was gekropen
Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!