03-10-2012

Lijstjes; to do in Curaçao

Ik ben gezegend met het feit dat ik uit kan kijken naar een heerlijke vakantie :)
Over ruim 4 weken vertrek ik voor een week naar Curaçao, om heerlijk uit te rusten en bij te komen. Maar natuurlijk ook om dit prachtige eiland te bewonderen. In elke vrije minuut die ik over heb struin ik heel internet af om te kijken wat ik daar ga bekijken. En ik heb al een lijstje gemaakt:


  • zwemmen met dolfijnen; een onvergetelijke ervaring met deze prachtige wezens (mochten er mensen zijn die ergens heel goedkoop een adresje weten, die info is zeker welkom :-) )
  • snorkelen; van een lieve collega krijg ik twee mooie snorkelsetjes mee, dus dat wordt Nemo spotten
  • Christoffelpark bewonderen; een prachtig natuurpark waar je met de auto in 1,5 uur doorheen kan rijden
  • de grotten van Hato bekijken; mooie grotten waarin ca. 1500 jaar oude grottekeningen zijn terug te vinden
  • Shete Boka Park; een ander nationaal park, langs de kustlijn met baaitjes en rotsen.
  • Klein Curaçao; ben nog aan het bedenken of dit het geld en de moeite waar is... schijnt wel heel erg mooi te zijn....
  • Jan Thiel Beach; het strand waar we verblijven. Hier wordt (door ons) voornamelijk gerelaxed en gesnorkeld en drankjes gedronken :)
Aardige waslijst al zo voor een weekje weg. Mochten er mensen zijn die tips hebben over wat er écht gezien moet worden; it's more than welcome!

Liefs, Pat


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!