18-10-2012

Challenge (18)


Datum : donderdag 18 oktober 2012 (18)
Waar schrijf ik dit : In mijn warme bedje
Wat heb ik gegeten vandaag : Ahum, ik heb me voorgenomen om eerlijk te zijn. I know... maar soms is eerlijk zijn best lastig. Maar hee, eerlijkheid duurt het langst (zeggen ze). Dus ik moet eerlijk bekennen dat ik vandaag een pizzaatje heb gegeten, wat totaal niet in de planning lag! Daarom dus 10 puntjes over m'n totaal..
Ontbijt Yoghurt met All Bran

Tussendoor Ontbijtkoek (fruit was op...!!)

Lunch 2 boterhammen met philadelphia light en een kiwi

Tussendoor Ontbijtkoek

Diner De beruchte pizza...

Tussendoor Niets natuurlijk!
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Dat dan weer wel. Als een dood vogeltje zat ik op de bank mijn veel te zware pizza te verteren. Natuurlijk helemaal geen zin meer om überhaupt de deur nog uit te gaan. Maar als ik niet zou gaan, zou ik wel een schuldgevoel krijgen natuurlijk. Dus toch mijn sportbroek maar aangetrokken en naar een pittige les Zumba gegaan. 
Hoe voel ik me : Niet meer schuldig gelukkig! Voelde ik me eerst nog schuldig omdat ik die pizza had gegeten, na de Zumba was ik het alweer vergeten. Zeker nadat ik een bikinibroekje aantrok wat eerst net wat te strak zat en nu precies goed zit! En ik heb echt genoten van die pizza en dat is ook wat waard. Eten is er om van te genieten. Laat ik dan die ene keer dat ik trek heb in pizza (wat misschien eens in het kwartaal gebeurd) lekker een pizzaatje nemen en daar optimaal van genieten! Maar toch spookte door mijn hoofd dat ik morgen ook al patat ga eten... Die had ik dan wel al weer ingecalculeerd in mijn punten en daarvoor ga ik eerst even een pittige les hardlopen... Dat dan weer wel

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!