15-10-2012

Challenge (14 & 15)


Datum : zondag 14 oktober 2012 (14)
Waar schrijf ik dit : Op maandagavond in bed
Wat heb ik gegeten vandaag : 2 punten over m'n totaal heen
Ontbijt Yoghurt met All bran

Tussendoor niets

Lunch 3 boterhammen met shoarmarollade en eiersalade

Tussendoor Plakje zelfgebakken cake (door m'n zusje, dus dat kon ik niet weerstaan...)

Diner Spruitjes, gekookte aardappelen en sukadelap

Tussendoor Nog maar een plakje cake dan..
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Jup! Na m'n ontbijt ben ik een half uurtje wezen hardlopen! Met een stortbui op m'n kop weliswaar. Ik was nog niet eens op de helft, maar (bikkel als ik ben) heb ik gewoon mijn rondje uitgelopen!
Hoe voel ik me : Heerlijk. Lekkere lazy sunday gehad, soms heeft een mens dat nodig :-)

*********************************************************************************

Datum : maandag 15 oktober 2012 (15)
Waar schrijf ik dit : Zelfde als hierboven :-) Op maandagavond in bed
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen mijn punten geblevn
Ontbijt Yoghurt met All Bran

Tussendoor 3 maria koekjes

Lunch 2 boterhammen met philadelphia light, danoontje, peer

Tussendoor sinaasappel

Diner Fusilli pasta met gehakt en pastasaus

Tussendoor 3 maria koekjes
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Off course... weer een half uur wezen hardlopen. Dit keer zonder plensbui op mijn kop haha! Maar wel met enorme last in mijn kuiten. Na drie kwart wilde ik bijna stoppen, maar ja, ik was best een stukje van huis...
Hoe voel ik me : Moe.. maar voldaan!! Ik lig al in bed, dus ik ga gauw nog een stukje lezen en dan vertrek ik naar Dromenland.

Welterusten!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!