06-10-2012

Challenge (4)


Datum : vrijdag 5 oktober 2012 (5)
Waar schrijf ik dit : zaterdagochtend, op de bank in het huis van een hele lieve vriendin
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen mijn punten gebleven
Ontbijt Yoghurt met choco moons

Tussendoor banaan en groene thee

Lunch 2 boterhammen met philadelphia, 2 mandarijnen en een danoontje

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner 3 boterhammen met carpaccio en een kop groentesoep (met ballen!)

Tussendoor wolkentoetje

Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nee.. oh wat erg dit. Goeie week, NOT! Als ik geen snotneus meer heb en weer normaal kan ademen beloof ik dat ik elke dag ga bewegen!
Hoe voel ik me : Als een lopende snot- en niesfabriek. Ik dacht dat ik er vanaf was. Maar dat blijkt toch vies tegen te vallen. Ik kan alleen maar heel hard hopen dat het griepje snel over is!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!