04-10-2012

Challenge (4)


Datum : donderdag 4 oktober 2012 (4)
Waar schrijf ik dit : In bed.... met slaapoogjes
Wat heb ik gegeten vandaag : 4 puntjes over m'n dagtotaal heen... acceptabel!
Ontbijt Yoghurt met choco moons

Tussendoor Stukje speculaas (fruit vergeten... dommm!)

Lunch 2 boterhammen met philadelphia, een appel en een danoontje

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner Rijst met kip en chicken tonight (Indonesische saté)

Tussendoor Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb de laatste magnum mini soldaat gemaakt... Ach, ze kunnen maar op zijn! 

Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Yes! Ik was van plan om naar de Zumba les te gaan vanavond, maar vanmiddag kreeg ik plotseling onwijze last van mijn benen. Ja, klinkt als een kl*te smoesje, maar dat is het niet! Ik kreeg kramp en pijn, het is een beetje te vergelijken met groeipijn. Al ben ik echt wel uitgegroeid, op mijn 23e! Maar goed, een uur Zumba zou teveel worden. Ook merkte ik dat ik nog niet helemaal hersteld was van mijn griepje, snotneus en keelpijn kwamen langzaam aan weer opzetten. Zumba was dus van de baan, maar om nou weer een dag niks te doen. Dat leek me nou niet zo'n goed plan. Dus rond een uurtje of zeven heb ik lekker de sportschoenen aangetrokken en ben ik een stukje gaan hardlopen. Tijdens het lopen heb ik eigenlijk geen last van mijn benen gehad. Wel heb ik het onwijs zwaar gehad. Wat zo'n griepje al niet met je kan doen. Ik ben nog aan het opbouwen met hardlopen naar de 5km (1,5 min lopen, 1 min wandelen etc. etc.) maar 1,5 min lopen leek al een eeuwigheid. Tot twee keer toe leek het of de wereld ineens een stukje harder ging draaien. Conclusie, ik ben nog niet 100% opgeknapt. Geeft niet, kom er wel weer bovenop! Ben in ieder geval wel aan m'n half uur beweging gekomen vandaag. 
Hoe voel ik me : Beter dan gisteren. Wel heb ik nog last van mijn benen. Pijn kan je het niet echt noemen, het is meer een soort van kramp. Een nare aanwezige zeurderige pijn in vooral mijn bovenbenen, die aanvoelt als groeipijn. Hoop dat dat na een nachtje slapen weer over is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!