01-11-2012

Holiday; Vakantiestress!!!

Oh my god... Nog maar één dag te gaan en dan begint mijn vakantie!!!! Het klinkt misschien alsof ik vier weken ga genieten van de zon en het mooie Çuracao... ware het niet dat ik gewoon een week er tussen uit ga. Maar hé, wie het grote niet eert.. Juist ja! 
Ok, wat moet ik nu allemaal nog doen. In mijn koffer zitten mijn broeken en shirtjes al, jurkjes pas als laatste want die gaan natuurlijk gigantisch kreuken. En ik neem geen strijkijzer mee! Er zitten twee strandhanddoeken in, beter één teveel dan één te weinig. De douchespullen zitten al in mijn koffer... That's it for now. 
Mijn jurkjes moeten er dus nog bij, bikini's (niet geheel onbelangrijk), schoenen, snorkelspullen, boeken, sieraden, handtas, make up, toiletspullen.... En waarschijnlijk nog veel meer wat ik tegen ga komen en vervolgens weer ongebruikt in kan pakken over een week! 

Vandaag komen er (als het goed is) nog een drietal bikini's voor me binnen die ik op het laatste moment nog even heb besteld. En nu niet vergeten om die op te halen bij het DHL punt... Leer mij mezelf kennen haha ;-) Verder moet ik nog een boek ophalen wat ik van een vriendinnetje mag lenen. Ik moet vandaag mijn haar nog steilen, teennagels nog lakken (gewone nagels hebben inmiddels een nieuw gezellig kleurtje)

Ook moet ik nog een comfy outfit uitzoeken om aan te trekken in het vliegtuig. Want wat trek je aan als je hier met 10 graden vertrekt en daar met 30 graden landt?? Luxeprobleem...

Ik zeg; there's so much to be done and so little time..!!!
Note to self; check to do list!!!!!!!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!