17-10-2012

Challenge (17&18)


Datum : dinsdag 16 oktober 2012 (16, over de helft!!!)
Waar schrijf ik dit : Op m'n werk (in de pauze)
Wat heb ik gegeten vandaag : 2 punten over m'n dagtotaal
Ontbijt Yoghurt met all bran

Tussendoor chocolade kruidnootjes... (jammie jammie)

Lunch 2 boterhammen met philadelphia light, een appel en een chocolademelk

Tussendoor een kiwi

Diner Gebakken aardappeltjes, kipschnitzel en broccoli

Tussendoor niets
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Yes I did. Een uur naar de Zumba geweest. Wilde er ook nog een uur pole fitness achter plakken, maar tijdens de Zumba kwam ik er achter dat het stoepje tijdens het hardlopen maandag toch een beetje hoog was… Heb me behoorlijk misstapt (mooi woord :-)) en daar heb ik nu dus beetje last van. Dus na de Zumba naar huis en het pootje omhoog (inclusief Icepack).
Hoe voel ik me : Voel me goed. Beetje moe dat wel, maar dat is gewoon een kwestie van op tijd naar bed gaan en m’n rust pakken (wat ik misschien iets te weinig doe..). 
Resultaat weegmoment: Had ik toch wel eventjes verwacht dat er (net als vorige week) gewoon een dikke kilo af zou zijn, moest ik het nu doen met een schamele 3 ons eraf. Maar toen ik vorige week m'n centimeters opnam, bleek dat ik in 1,5 maand tijd zo'n 22,5 cm kwijt  ben. Dat maakt dan weer een hoop goed :-)



Datum : woensdag 17 oktober 2012 (17)
Waar schrijf ik dit : 's Avonds in bed
Wat heb ik gegeten vandaag : 2 punten over m'n totaal heen
Ontbijt Yoghurt met all bran (volgende week ga ik wat anders verzinnen, want dit wordt saai!)

Tussendoor 3 maria koekjes

Lunch 2 boterhammen met philadelphia light (ook maar eens ander beleg halen, want dit komt m'n neus uit), chocolademelk en een peer

Tussendoor sinaasappel

Diner Rijst met kip en Chicken tonight (kerrie)

Tussendoor Een paar chocoladekruidnootjes
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nee, want vandaag was mijn rustdag. 
Hoe voel ik me : Vandaag lekker even genoten van de warmte van de zonnebank. En ik kan je zeggen dat dat echt genieten was! Fijn voorproefje voor de vakantie over 2 weken :-)

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!