28-10-2012

Challenge (27 & 28)


Datum : zaterdag 27 oktober (27)
Waar schrijf ik dit : Op zondagavond, na een heerlijk weekend, in m'n bedje!
Wat heb ik gegeten vandaag : 3 puntjes over m'n dagtotaal heen
Ontbijt Yoghurt met all bran crunch

Tussendoor Niks

Lunch (Honger!!) 4 boterhammen met kaas (tosti's dus gewoon!) wat mayo en ketchup

Tussendoor 1 rosé

Diner Spaghetti met tomatensaus (jammm!!)

Tussendoor 1 scholiertje
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Jup. Hoewel ik het weekend bij mijn moeder was, was dit natuurlijk absoluut geen reden om mijn bewegingsschema dan maar te laten versloffen. Dus ook bij mijn moeder heb ik mijn hardloopbroek aangetrokken en ben ik wezen lopen!
Hoe voel ik me : Lekker! Lopen in een onbekende omgeving geeft me een extra boost! Zo was ik laatst ook wezen hardlopen toen ik in het huis van een vriendin verbleef. Ik vind het heerlijk om een nieuwe omgeving al lopend te ontdekken, om de natuur te zien en om te genieten van nieuwe indrukken.




Datum : zondag 28 oktober (28, nog 4 dagen!!!!)
Waar schrijf ik dit : Idem als hierboven!
Wat heb ik gegeten vandaag : Aaaii... zes puntjes boven m'n totaal
Ontbijt (Uitgebreid ontbijt bij mams aan de ontbijttafel..) Croissantje, 1 1/2 kaiserbroodje (met filet americain/cornedbeef/brie)

Tussendoor Niks

Lunch Ook niks, laat ontbeten en ook wel genoeg gegeten voor de hele ochtend!

Tussendoor Ja toen kwam daar ineens een oliebol om de hoek kijken... En je moet weten dat ik een zwak heb voor oliebollen. Serieus, ik kan niet langs een oliebollenkraam lopen zonder dat het water me in de mond loopt. Dus ja.. als je dan in de stad loopt, het is koud, guur, winters... en daar staat dan een oliebollenkraam... Juist ja, dan MOET je er gewoon één eten!

Diner Bietjes, met gekookte aardappels en een speklapje

Tussendoor Niks
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Vast wel. Samen met mams wezen winkelen!
Hoe voel ik me : Goed, alleen jammer dat het morgen alweer maandag is! God, wat zou ik graag nog een dagje aan het weekend plakken. Maar hé, die vakantie van volgende week komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen...

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!