23-10-2012

Challenge (22)


Datum : maandag 22 oktober (22)
Waar schrijf ik dit : Moe in bed (ben bíjna in dromenland....)
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen m'n punten gebleven!
Ontbijt Yoghurt met krokante muesli

Tussendoor Banaan

Lunch 2 boterhammen met kipfilet en ketchup, grote appel en een danoontje

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner Aardappelen, sperziebonen en een kipkrokantschnitzel

Tussendoor 2 danoontjes
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Ja... En dat zal ik morgen voelen ook denk ik! Ik heb vandaag een lesje bootcamp meegedaan. Bootcamp wil dus zeggen dat je ongeveer drie kwartier zwaar gedrilled wordt. In die drie kwartier is er geen tijd voor een handdoek om al het overmatige zweet van je gezicht (en rest van je lichaam) te verwijderen, geen tijd voor water en geen tijd voor stil staan. Je begrijpt; ik heb echt wel een paar keer mijn handdoek gepakt, mijn flesje water aan mijn mond gezet en twee tellen stil gestaan. Voor de rest heb ik me prima geamuseerd. Het was zwaar, dat wel, maar het was zeker leuk. Na die drie kwartier hebben we ook nog ongeveer een kwartier buikspieroefeningen gedaan. Nu maar hopen dat morgen mijn spieren weer aanspreekbaar zijn voor een uurtje Zumba en een uurtje Pole fitness...
Hoe voel ik me : Goed, maar doodmoe! Dus, ik vertrek naar dromenland!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!