09-10-2012

Challenge (9)

Datum : dinsdag 9 oktober 2012 (9)
Waar schrijf ik dit : In bed (op weg naar Dromenland...)
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen m'n puntjes gebleven
Ontbijt Yoghurt met choco moons
Tussendoor 2x liga milk break (echt oldschool!)
Lunch 2 boterhammen met Philadephia light, een peer en een danoontje
Tussendoor 2 mandarijnen
Diner Chicken tonight zoetzure saus, met natuurlijk rijst en kip
Tussendoor 1 maria koekje
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Zeker weten wel!! Heb een uur staan Zumba'en (is dat een woord...). Wel ongeveer drie keer doodgegaan in dat uur, maar hee, ik heb het wel gewoon weer gedaan.
Hoe voel ik me : Mijn lieftallige dokter Papa heeft een keelontsteking bij mij geconstateerd, dus je kan je misschien voorstellen dat ik me niet zo toppiejoppie voel. Ik heb bijna geen stem meer, wat natuurlijk wel onwijs sexy is (nott!!), mijn neus is continu vol en tegelijkertijd leeg aan het lopen en als ik nies ga ik elke keer een klein beetje dood. Het voelt dan namelijk of iemand met schuurpapier eventjes je stembanden schuurt, fijn is anders. Maar afgezien daarvan, voel ik me eigenlijk wel lekker. Het uur Zumba heb ik volgehouden, als een hijgend paard weliswaar gezien ik amper adem krijg, maar dat geeft wel voldoening.
Resultaat weegmoment: Ja ja mensen.... houd u vast.... *tromgeroffel* ik ben in de afgelopen week.... 1,1 kilo afgevallen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!