01-10-2012

The challenge

Maandag 01 oktober 2012

Mijn uitdaging. Vandaag, over precies 32 dagen, ga ik op vakantie. God, wat een heerlijk idee. Ik ga me heerlijk een week vermaken op Curaçao. Ik ga drankjes drinken, lekker eten, lekker zonnen, mooie dingen bekijken, visjes zien, zwemmen met dolfijnen… Ok, ik dwaal af. Waar begon ik dit bericht mee? Juist ja, mijn uitdaging. Ik wil namelijk over 31 dagen 5 kilo kwijt zijn. Met een beetje geluk weeg ik dan 85 kilo. Dat is natuurlijk nog niet alles, maar hee, het is een begin. Als ik nu vijf kilo afval, ben ik in totaal al 8 kilo kwijt en daar zal ik al erg blij mee zijn! Zeker als ik erbij nadenk dat ik nog in bikini moet… Hoe ik dit ga bereiken?

-       Ik ga elke dag minstens een half uur bewegen (fietsen, hardlopen, wandelen, crosstrainen thuis)
-       Op dinsdag doe ik een uur zumba en een uur polefitness en op donderdag doe ik een uur zumba
-       Ik ga me netjes aan mijn punten houden van de WeightWatchers (34 punten)
-       Elke dag houd ik een dagboekje bij (op mijn blog) van hoe de dag is verlopen
-       Ik drink 1,5 2 liter water per dag en voor de rest alleen maar thee/koffie
-       Op woensdagavond neem ik tijd voor mezelf en doe ik een half uurtje yoga en meditatie
-       In het weekend mag ik 1 traktatie (een wijntje, stukje taart, bakje chips, lekker broodje, patatje)
-       Elke dinsdagavond ga ik naar mijn weegmoment bij de WeightWatchers cursus

Ik denk dat het me zo wel moet lukken. Ik ben in ieder geval goed van start gegaan door vanmorgen met de fiets naar mijn werk te gaan. Daarnaast ga ik vanavond nog een stuk hardlopen. Mijn dagboekje zal ik elke avond rond een uurtje of tien online zetten.

Liefs, Pat


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!