11-10-2012

Challenge (11)


Datum : donderdag 11 oktober 2012 (11)
Waar schrijf ik dit : In my warm and cosy bed, ready to go to sleep :-)
Wat heb ik gegeten vandaag : Wederom precies binnen de puntjes gebleven
Ontbijt Yoghurt met All-Bran Crunch

Tussendoor 4 maria koekjes

Lunch 2 boterhammen met belegen kaas, danoontje en een sinaasappel

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner Kip, met witte kool en chicken tonight saté

Tussendoor niets
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : I sure did!!! Heb weer flink staan schudden en zweten tijdens een uur zumba! Alhoewel ik er best tegenop zag, valt het altijd weer reuze mee. Nu lig ik dus weer met een heerlijk voldaan gevoel in bed :-)
Hoe voel ik me : Na een vreselijke kl*te nacht waarbij ik zo ongeveer de longen uit mijn lijf heb lopen hoesten werd ik vanmorgen wakker met het gevoel alsof ik onder een vrachtwagen had liggen slapen. Dat gevoel trok niet echt snel weg, maar na de lunchpauze was ik best wel weer mezelf. Ik heb alleen nog een klein beetje een snotneus en schiet zo af en toe in een hoestbui, het gaat dus de goede kant op! Nu snel GTST terugkijken en dan vertrek ik naar Dromenland!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!