25-10-2012

Challenge (23&24)


Datum : dinsdag 23 oktober (23)
Waar schrijf ik dit : Wederom in bed, veel te laat weer!!
Wat heb ik gegeten vandaag : 4 puntjes over m'n totaal
Ontbijt Yoghurt met krokante muesli

Tussendoor Half stukje zwitserse roomvlaai (shame on me... maar o zo lekker!!)

Lunch 2 boterhammen met kipfilet en ketchup, grote appel en een danoontje

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner Rijst met kip en chicken tonight kip tandoori

Tussendoor Stukje cheesecake
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Off course... Dinsdag is de zumba & pole fitness dag. Hoewel mijn spieren nog een beetje beurs waren van maandag ben ik gewoon gegaan. En na de zumba ben ik zelfs nog gebleven voor de pole fitness. 
Hoe voel ik me : Beurs haha! Nee, ik voel me lekker. Maar heb spierpijn over mijn hele lichaam!
Resultaat weegmoment: Maar -/- 0,2 kilo.... (totaal 4.8 kg nu) de kilo's gaan niet hard!! Laat ik het er maar op houden dat ik spierweefsel aan maak. Volgende week weer eens opmeten, kijken of ik daar wel resultaat zie!



Datum : woensdag 24 oktober (24)
Waar schrijf ik dit : Zie boven... in bed veel te laat, I know!!
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen m'n punten gebleven
Ontbijt Yoghurt met krokante muesli

Tussendoor Fruitkick

Lunch 2 boterhammen met kipfilet en ketchup, grote appel en een danoontje

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner Gebakken aardappeltjes, worteltjes en een kipkrokant schnitzel

Tussendoor Niks
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Uhm, niet in de zin van sporten. Wel heb ik vandaag mijn hele kantoor overhoop gehaald en lopen sjouwen met bureau's, mappen, dozen en gesleept met kasten. Dus dat kan ik ook best wel onder bewegen stellen.
Hoe voel ik me : Moe!! Ik ga ook te laat naar bed, maar ik heb ook zoveel te doen haha! Bij deze zweer ik plechtig, dat ik morgen om 22.00 uur in bed lig. Eerst naar de zumba, dat duurt tot 21.00 uur. Dus dan heb ik nog een uur om uit te zweten, te douchen en me naar m'n bed te verslepen. En dan beloof ik ook, dat ik even een ander blogje zal schrijven dan allemaal maar de 'Challenge' blogjes! Voor nu, welterusten!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!