14-10-2012

Challenge (13)


Datum : zaterdag 13 oktober 2012 (13)
Waar schrijf ik dit : Zondagochtend, in bed
Wat heb ik gegeten vandaag : Omdat ik mijn lunch over heb geslagen ben ik toch nog aardig netjes binnen mijn punten gebleven
Ontbijt Yoghurt met All Bran

Tussendoor Niets

Lunch Niets (maar ik at mijn ontbijt ook pas om half twaalf..)

Tussendoor 2 dropjes

Diner Zuurkoolstamppot, peen/uienstamppot, gehaktbal en een eetlepel mayo

Tussendoor Klein puntje zelfgemaakte taart, minuscuul stukje cake (voor de smaak) en een klein bakje chips
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nee, want vandaag was mijn tweede rustdag deze week.
Hoe voel ik me : Goed. Alhoewel ik overdag echt veel te weinig had gegeten. Maar ik wist dat ik 's avonds bij mijn moeder een zogeheten stamppot buffet had, dus ik wilde wel lekker wat kunnen eten. Het enige wat ik had gegeten tot een uurtje of half zeven, was een bakje yoghurt met All Bran en 2 dropjes. En dat is niet echt goed voor je. Toen ik rond een uurtje of 4 met mijn zus in de Primark stond, kwam er toch ineens een koppijn opzetten. Alsof er iemand even fijn een mes in je voorhoofd zet. Nee, dit eetschema zal ik niemand aanraden en zelf ook niet meer doen. I've learned my leasson.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!