29-10-2012

Challenge (29)


Datum : maandag 29 oktober (29)
Waar schrijf ik dit : Fris en fruitig in mijn o zo gezellige bedje
Wat heb ik gegeten vandaag : 1 puntje over m'n totaal heen
Ontbijt Yoghurt met all bran

Tussendoor Banaan

Lunch Cup a soup, appel, 2 bruine boterhammen, kipfilet en ketchup en een danoontje (en toen zat ik vol!)

Tussendoor fruitkick, mandarijn en LU time out

Diner Gekookte aardappelen, broccoli en kipfilet

Tussendoor Niets
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Uhmm... Nou, een half uur weet ik niet hoor... Ik had hele grootse plannen voor vandaag. Ik zou lekker gaan werken, daarna eten, hardlopen, onder de zonnebank en dan douchen en naar bed. Heerlijk dagje, al zeg ik het zelf. Maar helaas, het herfstweer gooide mijn schema lichtelijk overhoop. Dus heb ik dat hardlopen maar geskipped. Na de zonnebank heb ik echter wel ongeveer een half uurtje over de grond liggen dweilen. Niks huishoudelijks hoor, ik was bezig met diverse spieroefeningen. 
Hoe voel ik me : Moee.... Dus nu ga ik snel mijn veel te spannende boek uit lezen en slapen!!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!