03-10-2012

Challenge (2)


Datum : dinsdag 2 oktober 2012 (2)
Waar schrijf ik dit : op woensdagochtend op de bank
Wat heb ik gegeten vandaag :
Ontbijt Yoghurt met choco moons

Tussendoor banaan en een glas groene thee

Lunch 2 pistoletjes (met kaas en smeerworst) en een cup a soup

Tussendoor niks

Diner Klein beetje aardappels, kipschnitzel en een beetje mayo

Tussendoor mini almond magnum.... 
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Grapje zeker? Misschien in m'n slaap van 15uur tot 18uur. Ik ben om 12 uur namelijk ziek uit mijn werk naar huis gegaan, waarschijnlijk een keelontsteking. Ik heb wat gegeten thuis en ben daarna m'n bed ingedoken en heb dus heerlijk liggen slapen. Nee dus, geen beweging voor mij.
Hoe voel ik me : Ik denk dat dat wel op te maken is uit het verhaaltje hierboven...
Resultaat weegmoment: Daar ben ik dan nog wel naartoe gegaan. -/-0,2 kilo. Is niet veel, maar eraf is eraf.

(Oh ja, sinds vandaag heb ik advertenties op mijn blog staan, hoe cool is dat?!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!