08-10-2012

Challenge (7&8)


Datum : zondag 7 oktober 2012 (7)
Waar schrijf ik dit : Op maandagavond op de bank
Wat heb ik gegeten vandaag : hoe gek ook, maar met al dat lekkers, precies binnen m'n punten gebleven!!
Ontbijt 200 gr halfvolle vanilleyoghurt

Tussendoor niets

Lunch 2 boterhammen met kipkerrie en filet americain

Tussendoor Half stuk marsepeintaart

Diner Patat en een kroket

Tussendoor Niets
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Jup! Vanmorgen vroeg uit de veren en na mijn bakje yoghurt mijn hardloopschoenen aangetrokken. Het was heerlijk weer en ik heb twee lessen gelopen (dus een uur onderweg geweest!)
Hoe voel ik me : Goed! Vandaag eerst wezen hardlopen, wat toch al een heerlijk begin van je dag is vind ik. Daarna heerlijk gelunchd, gedouched en me klaar gemaakt voor een kinderverjaardag. Met alles erop en eraan, heerlijke taart, chips, kaas en worst... En ik heb alleen een stukje taart op! De rest, wat er allemaal heerlijk uitzag (maar wat ik toch niet rook door mijn verstopte neus), heb ik gewoon kunnen laten staan. En dat voelt goed :-)

*********************************************************************************

Datum : maandag 8 oktober 2012 (8)
Waar schrijf ik dit : Op de bank, laptoppie op schoot
Wat heb ik gegeten vandaag : 2 puntjes over mijn totaal heen
Ontbijt Yoghurt met choco moons

Tussendoor 4 maria koekjes

Lunch 2 boterhammen met philadelphia light, een danoontje en een sinaasappel

Tussendoor 2 mandarijntjes

Diner kipkrokantschnitzel, gebakken aardappeltjes, spruitjes

Tussendoor 1 liga
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Jaja!! Vandaag gewoon weer twee lessen wezen hardlopen! Ik heb de smaak te pakken hoor! 
Hoe voel ik me : Alhoewel ik nog steeds snikverkouden ben en last van mijn keel heb, voel ik me wel aardig. Het hardlopen was zwaar, de koud sloeg behoorlijk op mijn keel en dat merk je wel met de ademhaling. Maar ik heb het uitgelopen en ik zit nu dus heerlijk voldaan op de bank. En wat zal ik lekker slapen vanavond...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!