25-10-2012

Challenge (25)


Datum : donderdag 25 oktober (25)
Waar schrijf ik dit : Drie keer raden... In bed!!! :-)
Wat heb ik gegeten vandaag : Door bizar lekker snoepjes op mijn werk ben ik ietwat over mijn dagtotaal gegaan.... 8 puntjes maar liefst.. (waarvan ik er dus 9 heb versnoept!!!)
Ontbijt Yoghurt met krokante muesli

Tussendoor Fruitkick

Lunch 2 boterhammen met kipfilet en ketchup, 1 grote appel en een danoontje

Tussendoor Een danoontje en dus een hoop snoepjes... (snoepjes waren bedoeld voor promotionele doeleinden.... tja..  niet voor mij dus, maar ze waren zoooooo lekker!)

Diner Gebakken aardappeltjes, kipfilet en doperwten/worteltjes

Tussendoor Niks
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Yes! Samen met mijn zusje hebben we ons flink in het zweet staan werken op de heerlijke Zuid-Amerikaanse klanken tijdens een uurtje Zumba.
Hoe voel ik me : Goed! Al heb ik wel een beetje spierpijn moet ik eerlijk zeggen! Maar de keiharde workouts zitten er weer op voor deze week. Nu is het tijd voor hardlopen! En laat ik nou net vandaag mijn eerste 'echte' hardloopbroek hebben gekocht! En ik ben er toch blij mee :-) Morgen testen, kijken of ik dan misschien wat sneller loop haha!

PS; mijn doelstelling die ik gisteren had gesteld over het op tijd naar bed gaan heb ik gehaald hoor!! Ik lag, weliswaar met een half uur vertraging, om half elf in bed. Heb net even GTST teruggekeken en nu nog even Expeditie Robinson. En dan vertrek ik naar Dromenland! Slaap lekker allemaal...

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!