11-10-2012

Challenge (10)


Datum : woensdag 10 oktober 2012 (10)
Waar schrijf ik dit : Midden in de nacht (half 1...) in m'n bedje
Wat heb ik gegeten vandaag : Precies binnen m'n punten gebleven
Ontbijt Yoghurt met choco moons

Tussendoor klein eierkoekje

Lunch 2 boterhammen met philadelphia light en een peer

Tussendoor Glas verse jus

Diner Gekookte aardappelen, met rode kool en een varkensschnitzel

Tussendoor Niets

Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Nee, ik heb twee rustdagen ingebouwd deze week en dat zijn de woensdag en de zondag. Dus vandaag niet bewogen, wel even heerlijk onder de zonnebank geweest. 
Hoe voel ik me : Nog niet helemaal topfit, maar er is verbetering in de kwestie Griep. Nog wel last van mijn keel en hoest veel, maar ik ben niet meer zo snotterig! Het gaat dus de goede kant op. Nu ga ik heel snel slapen want over een uurtje of 6 gaat het wekkertje alweer... Bijna weekend :-)

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!