26-10-2012

Challenge (26)


Datum : vrijdag 26 oktober (26)
Waar schrijf ik dit : Na een erg gezellige en griezelige avond in bed
Wat heb ik gegeten vandaag : Ondanks dat ik taart op heb (Shame shame shame, I know!!!!) zit ik maar 4 puntjes over m'n totaal heen
Ontbijt Yoghurt met krokante muesli

Tussendoor Zwitsere room vlaai.... (Shame, ik weet het! Maar (ja let op hier komt de smoes van de eeuw) onze stagiaire ging weg en ik kon simpelweg niet overslaan....)

Lunch 2 boterhammen met kaas, beetje ketchup en danoontje. Oh ja en een grote appel

Tussendoor Niks (Die taart zat nog ergens halverwege m'n slokdarm..)

Diner Simpel, 2 meergranen pistoletjes met kaas en een kopje champignonnesoep

Tussendoor Niks
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Jahaa. Ik ben namelijk samen met een vriendin (en diens buurtkinderen) mee wezen lopen met de plaatselijke Halloweenoptocht. En dat was toch wel erg leuk hoor!! Ik zal zo even een blogje plaatsen met daarin mijn outfit, make up en andere tips voor Halloween.
Hoe voel ik me : Goed, over een week zit ik nu namelijk op Çuracao!!!! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!