29-10-2012

Lijstjes; Koffer pakken...

Vrijdag is het zover. Dan ga ik heerlijk een week vakantie vieren op het prachtige Çuracao! En ik moet zeggen dat ik er ook wel behoorlijk aan toe ben! Ik moet nu nog drie dagen werken en de bijbehorende avonden zijn ook behoorlijk volgepland... Maar ergens tussendoor zal ik toch mijn koffer in moeten pakken! En wat zal ik daar eens in stoppen...

  • Boek; Danielle Steel - Happy Birthday
  • Boek; Jill Mansell - A Walk in the Park
  • Boek; Nicholas Sparks - The Lucky One (al is het alleen maar voor Zac Efron op de cover...)
  • Een stuk of 6 bikini's
  • Ongeveer dezelfde hoeveelheid jurkjes
  • Wat luchtige broeken en korte broeken
  • Topjes en shirtjes
  • Sieraden
  • Schoenen (een paar of 4 a 5...)
  • Mijn fototoestel
  • Zit nog te twijfelen of ik mijn laptop mee neem... 
  • Zonnebrillen
  • Strandhanddoeken
  • Snoeptroep/Zoutjes
  • Hardloopschoenen - en kleding... (kijken of ik 1 a 2 keer een morningrun kan doen)
Volgens mij vergeet ik nog een heleboel... Gelukkig heb ik nog 3 dagen!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!