03-10-2012

Challenge (3)


Datum : woensdag 3 oktober 2012 (3)
Waar schrijf ik dit : In bed
Wat heb ik gegeten vandaag : 
Ontbijt 2 geroosterde boterhammen met hagelslag en een danoontje

Tussendoor niks

Lunch 2 geroosterde boterhammen met tonijnsalade en een glas sinaasappelsap

Tussendoor eierkoek

Diner pasta carbonara (en die was lekker!!!!)

Tussendoor De magnum mini's zijn nog niet op... nu was er dus een classic variant aan bod (al met al 5 puntjes over m'n totaal heen... dat maakt sporten morgen wel weer goed denk ik)
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Bij lange na niet!
Hoe voel ik me :  Vanochtend werd ik wakker met een keel als een rasp. Niet zo heel fijn inderdaad. Dus besloten om nog een dag thuis te blijven, want ik had ook nog verhoging en een hoofd alsof ik op de treinrails had geslapen. Gelukkig ging het in de loop van de dag wel weer wat beter, maar helaas, niet bewogen vandaag. Morgen echter weer een uur naar de zumba... kijken of ik dat klotegriepje er misschien uit kan zweten. Maar nee, 100% beter ben ik nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!