01-10-2012

Challenge (1)


Datum : maandag 1 oktober 2012 (1)
Waar schrijf ik dit : In bed, doodmoe
Wat heb ik gegeten vandaag :
Ontbijt Halfvolle yoghurt met choco moons

Tussendoor 1 banaan; 3 glazen water en een kop groene thee

Lunch 2 boterhammen met philadelphia en een danoontje. Verder heb ik ook nog een chocomelk uit de automaat op. Ik had namelijk een appeltje meegenomen voor de lunch, die ik altijd voor mijn boterhammen op eet. Alleen toen ik de appel open sneed zag ik dat die flink beschimmeld was. Na deze teleurstelling mezelf dus getroost met een kopje chocomel.

Tussendoor 2 mandarijntjes, 2 muntdropjes en een winegum; 3 glazen water en een kop groene thee

Diner Andijviestamppot met spekjes en wat tonijn erdoor heen

Tussendoor Een paar mariabiscuits en een kopje koffie
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Vanmorgen op de fiets naar het werk gegaan, en in de regen weer terug. Dat was wel een beetje jammer. Maar ok, ik had wel weer 20 minuten gefietst! Vanavond wilde ik een stuk gaan hardlopen, maar ik voel me niet helemaal honderd procent. Sinds kort hebben we een soort hometrainer, crosstrainer geval in de woonkamer staan. Dus tijdens GTST heb ik daar op gestaan.
Hoe voel ik me : Eerlijk? Belabberd. Ik snap niet wie dit hele idee heeft geschreven haha! Zo gemotiveerd als ik me vanmorgen voelde, zo enorm snak ik nu naar een puntzak patat, of een stuk taart. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik me niet lekker voel. Als ik me niet goed voel, zit ik slecht in mijn energie en neig ik naar allerlei slechte dingen om te eten. Maar ik heb het niet gedaan vandaag! Ok, op die chocomel na. Maar alles wat ik heb gegeten paste precies binnen mijn puntentotaal van vandaag van de WeightWatchers. Ik ga even snel bikini's shoppen op de Wehkamp (als dat geen motivatie is....), dan gauw slapen. Mijn keel voelt namelijk aan als schuurpapier en mijn neus begint vol te lopen. Heerlijk die herfst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!