13-10-2012

Challenge (12)

Datum : vrijdag 12 oktober 2012 (12)
Waar schrijf ik dit : op zaterdagochtend, in bed
Wat heb ik gegeten vandaag : Een paar punten over m'n totaal heen... maar daar heb ik m'n gespaarde weekendpuntjes voor :-)
Ontbijt Yoghurt met All Bran

Tussendoor 4 mariakoekjes

Lunch 2 boterhammen met half blikje tonijn (gemaakt met halve eetlepel mayo, augurken, cayenne peper, kerrie poeder en paprika poeder), danoontje en een appel

Tussendoor 2 mandarijnen

Diner Varkensfiletlapje, gebakken aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus

Tussendoor Stukjes stokbrood met filet american & boursin, half biertje, paar chocolade kruidnootjes
Heb ik een half uur bewogen vandaag? : Jup! Ondanks dat het heel hard regende, ben ik tussen de buitjes door toch even een half uurtje wezen hardlopen!
Hoe voel ik me : Goed. Alleen mijn snotneus is nog aanwezig en af en toe een klein kuchje. Dus ik mag zeker niet klagen! Verder is het natuurlijk weekend, en dan is het altijd goed :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!