14-11-2012

Reizen; Cities etc..

Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik enorm van reizen houd. Maar na de vakantie naar Curaçao is het budget even op (en de vakantiedagen ook!!). Toch wil ik wat van de wereld zien, low budget dan. En opeens kwam er een leuk idee in me op! Vanaf volgende maand zal ik eens per maand een Nederlandse stad/streek/gebied gaan bezoeken. Ik prik een provincie en zoek daar een leuke plek om naar toe te gaan. Dat kan een stad zijn, maar ook een klein dorpje, een gebied, een bos, een streek, whatever! Ik ga op onderzoek uit en zal daarna verslag doen van mijn ontdekkingen en bevindingen. 

Het weekend van 8 en 9 december begin ik, dit reisje stond toevallig al gepland. Ik ga dan met een vriendin een weekendje naar Valkenburg/Maastricht, o.a. kerstmarkten bezoeken! Dus daar kunnen jullie een leuk verslagje van verwachten halverwege december!

Mochten jullie nog tips hebben, bepaalde plekken graag bezocht willen zien of iets dergelijks, laat het dan eventjes weten in een reactie op dit artikel!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!