02-11-2012

Challenge... ; Overview

Ik heb 31 hele goeie dagen achter de rug (dag 32 was ik namelijk al in de vakantiemood en heb ik dus maar niet meer meegeteld...), al zeg ik het zelf. Ik ben er nog lang niet (daarvoor moet er nu nog 13.6 kilo af), maar het begin is er in ieder geval. In totaal ben ik nu 4.9 kilo afgevallen en 1.9 kilo daarvan tijdens mijn Challenge. En dat is in 4 weken tijd, dus ik kan zeggen dat ik ongeveer een pond per week ben afgevallen. 
Voor mij hoeft het niet snel te gaan, want A; dan zit het er zo weer bij en B; dan kan je lichaam zich niet vormen naar je gewichtsverlies. Dus laat mij maar lekker pondjes per week afvallen, heb ik absoluut geen problemen mee! Als ik uiteindelijk maar die 13.6 kilo kwijt raak die ik nu nog teveel bij me draag. 

Voor mij is het heel goed geweest om elke dag bij te houden wat ik precies eet en om dit ook online te zetten, voor het oog van heel de wereld.
Daarom wil ik hier mee door blijven gaan; niet elke dag, maar wekelijks. Voortaan zal ik elke dinsdag, op mijn weegdag (nu dus omgedoopt naar Diet Dinsdag), een update plaatsen. Daarbij zal ik niet specifiek op mijn maaltijden per dag in gaan, maar ik zal wel hier en daar een maaltijd highlighten of tips geven en sowieso elke dag mijn punten aangeven. 

De naam van de challenge verander ik dan wel; aangezien het geen challenge meer is, maar eerder een missie. Zoals ik al eerder op Facebook en Twitter heb gemeld gaat deze missie voortaan door het leven als; Missie #Wegballast

Op naar een gezond gewicht en lichaam!!!!

Liefs Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!