13-11-2012

Diet Dinsdag; Missie #wegballast (1)

Eerste update van de missie! Laat ik nou maar niet gaan beginnen over de geweldige gezonde week die ik achter de rug heb, want dat heb ik niet! Op vakantie heb ik helemaal niet aan de lijn gedacht en gewoon gegeten waar ik trek in had (waaronder ontzettend lekker ijs van Bella Italia!!). Heb trouwens niet heel gek gegeten want zijn eigenlijk maar 2 keer uit eten geweest, de rest hebben we lekker zelf gekookt. Maar toch was ik bang voor de weegschaal vanavond! Gelukkig was hij goed gestemd en ben ik potverdriedubbeltjes zelfs 2 ons afgevallen! Ik snap er helemaal niks van, want het afgelopen weekend moet ik zeggen dat er best wat chocola hier en daar mijn mond in is gegaan. Maar hé, mij hoor je niet klagen hoor! Dus vanaf morgen ga ik weer gezond bezig zijn, ik ga mijn punten weer tellen en zal weer gaan sporten. En dan volgende week natuurlijk een 'echte' eerste update, compleet met highlights (en hopelijk geen lowlights...)

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!