12-11-2012

Inspiratie; Hellup!!!!!

Ik kan merken dat ik met vakantie ben geweest! Het is nu tien voor 1 's nachts wanneer ik dit uittik op m'n telefoon en ik ben klaarwakker. Deels door de jetlag maar ook deels door de ideeën die elke keer door mijn hoofd schieten. Ideeën voor mijn blog, creatieve ideeën, praktische ideeën en fantasierijke ideeën. Ze houden maar niet op mijn hoofd binnen te wandelen. Tips voor inspiratie;

- Ga op vakantie - je denkt even aan andere dingen en je zal merken dat de ideeën binnen komen stromen (maar je budget moet dit wel toelaten!) !!


- Ga naar buiten - van frisse lucht word je rustig en kan je alles lekker op een rijtje zetten in je hoofd. And once the chaos is gone... Juist ja; dan is er plek voor nieuwe ideeën!

- Google iets - maakt niet uit wat! Maar blijf vervolgens doorklikken op dingen die jou interesseren. Zo kan je uren achter de computer blijven zitten. Misschien vind je niks; maar het kan net zo goed zijn dat je tijdens je kliktocht nou net datgene tegen komt waar je naar op zoek was!

- Luister naar je favo muziek - clear your mind & relax. Geniet van de bekende klanken van je favo muziek. Zing mee, doe een dansje of speel luchtgitaar. Laat de boel de boel en kijk daarna eens wat er je gedachten binnen komt.

Gelukkig ligt mijn telefoon naast mijn bed en ga ik ze nu allemaal noteren! En dan toch echt heel snel slapen want over 6 uur gaat de wekker weer en dan is t maandag...

Note; Terwijl ik dit maandag vroeg in de ochtend uit zit te werken, na 5 uurtjes slaap, merk ik dat dat toch echt te weinig is... Hopen dat het snel 17.00 uur is!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!