01-01-2013

Lijst; New Years Resolutions


My 2013 resolutions

Dit jaar doe ik niet aan goede voornemens. Net als alle voorgaande jaren eerlijk gezegd. Ik denk er aan het eind van elk jaar altijd wel over na, maar op één of andere manier maak ik nooit zo'n prachtig lijstje met voornemens. Dit jaar is dat niet anders. Wel ga ik mezelf doelen stellen. Gerichte doelen, waar ik dus niet onderuit kan. In principe.

In 2013 ga ik
  •  mijn spaardoel behalen
  • 20 kilo afvallen
  • mijn eerste 5km wedstrijd lopen (en daar dus heel hard voor trainen)
  • mijn project afmaken (waarover later misschien meer.. veel later)
  • leven vanuit mijn hart
  • veel zingen
  • uiting geven aan mijn creativiteit
  • mijn cursus Spaans afmaken (en dit in praktijk brengen tijdens een citytrip naar Barcelona)
Best een aardig lijstje dacht ik zo. Ik houd jullie op de hoogte van de vooruitgang :)

Oh ja enne...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!