18-01-2013

Project; Run to 5K (update1)

Gisteren was dan eigenlijk mijn plan om weer een rondje te gaan lopen. Maar aangezien er een witte deken over heel Nederland ligt leek dit me eigenlijk niet zo'n heel strak plan. Natuurlijk heb je ook paden die nu al helemaal schoon geveegd zijn, maar niet bij mij in de wijk hoor! Daarvoor moet ik eerst vijf minuten lopen. Dan kom ik bij een schoon stukje fietspad uit. En dan maar hopen dat dat fietspad 4km lang schoon is... Ik heb het er niet op gewaagd. Ik ben een heerlijk eind wezen wandelen. Moonboots aangetrokken en de sneeuw in! Het is dan wel geen hardlopen, maar ik ben in ieder geval wel lekker beten geweest :) Met min tig graden! Want griebes, wat was het koud!!!


Mijn laatste run heb ik trouwens op mijn nieuwe hardloopschoenen gedaan en ze lopen voortreffelijk :) Of het nou aan de schoenen, het mooie weer (dat was namelijk afgelopen woensdag) of aan mijn renprestaties lag. Ik heb geen idee, maar ik heb mijn snelste tijd ooit neergezet! Dat is nog hartstikke traag vergeleken bij de meer geoefende loper, maar je moet ergens beginnen toch?! 

Ik ben trouwens even gestopt met mijn lessen. Ik loop nu gewoon een stuk van 4km. De stukken die ik loop wil ik steeds langer maken en hetgeen wat ik tussendoor wandel moet natuurlijk steeds korter/minder worden. 


En nu hopen dat die sneeuw snel verdwijnt (al staat het wel heel gezellig...), want dan kan ik weer een rondje lopen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!