16-01-2013

Event; Vakantiebeurs 2013


Afgelopen zaterdag toog ik met zus en een vriendin naar de vakantiebeurs. Geheel overbodig trouwens, want mijn zomervakantie is al geboekt. Maar, inspiratie is nooit weg natuurlijk. En verlekkerd rondkijken naar al die prachtbestemmingen (daar gaat mijn reizershart echt wel sneller van kloppen…) is natuurlijk ook helemaal niet vervelend! Dus, op naar Utrecht.

Het was druk, maar niet zo druk als ik had verwacht. Ik had verwacht dat we allemaal in rijtjes achter elkaar aan moesten lopen en zo langzaamaan, als op een lopende band, weer naar de uitgang zouden lopen. Maar dat was niet zo. We konden overal gewoon lekker doorlopen, konden zien wat we wilden zien. Vooraf hebben we natuurlijk gezegd dat we geen foldertjes mee zouden nemen. Maar natuurlijk kwamen we met 10 kilo aan folders weer thuis.

Travel is the only thing you buy
That makes you richer


We begonnen in hal 7. Daar stond namelijk een kennis van ons, Jackie Boots van Nefis Travel Zakynthos. Dat is een excursiebureau op het geweldige Griekse eiland Zakynthos. Ik ben hier 1 keer eerder geweest en het is zeker weten een aanrader. Het eiland is geweldig, klein, niet al te toeristisch en mooi. In het voorjaar staan alle bloemen prachtig in bloei (Zakynthos is een echt bloemeneiland), het eiland staat bol van de mythologie, oude Griekse kunst en van de azuurblauwe baaitjes. En niet alleen het eiland is aan te raden, ook Nefis Travel is aan te raden! Mocht je nog eens een bezoekje brengen aan Zakynthos, vergeet Nefis Travel dan niet. Jackie neemt je mee naar de plekjes die je anders niet ziet, ze vermijdt de grote massa en vertelt je in geuren en kleuren over ‘haar’ Zakynthos. Jackie stond dus op de vakantiebeurs met een prachtige stand en een al even mooi magazine over Zakynthos. Na hal 7 gingen we verder, we hebben alle mediterraanse bestemmingen gezien, Europese bestemmingen, winter sport bestemmingen, zelfs de campinghal zijn we in geweest.
Als laatste waren de verre bestemmingen aan de beurt. Toen kwam de reiziger in mij echt tot leven. Wat een aanbod is er toch op deze mooie wereld! Zo veel moois om te zien! Maar goed, eerst maar even door sparen ;-)


Mocht je volgend jaar zin/tijd hebben, ik zou absoluut gaan! Zelfs al heb je je vakantie al geboekt, het is gewoon zo leuk. Je kunt zo lekker inspiratie opdoen voor andere reizen.

We travel not to escape life
But for life not to escape us

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!