20-01-2013

Pictures; Winter Wonderland

Vooraf alvast mijn welgemeende excuses voor de vreselijk slechte kwaliteit van deze fotocollage. 
Ik ging namelijk een eind wandelen in de sneeuw (wilde eigenlijk hardlopen, maar vreesde mijn eigen leven). Eerst dacht ik er nog aan om mijn Nikon mee te nemen. Maar dat heb ik uiteindelijk toch maar niet gedaan, gelukkig! Zo'n apparaat is 1) heel zwaar om een eind mee te wandelen 2) niet geschikt om te laten vallen in de sneeuw. Tot zover mijn argumenten. Onderweg zal ik natuurlijk hele mooie witte landschappen. Ik heb foto's gemaakt met mijn iPhone en die zijn hieronder dus te vinden. Waar ik stiekem wel een beetje van baal is dat de foto's die van het strand heb genomen, niet zijn gelukt. Het was te koud, waardoor ik steeds mijn eigen ademwolkjes fotografeerde. En het was te wit. Je zag geen verschil in hoogte of diepte. Dus helaas. Misschien een volgende keer, bij daglicht is denk ik een beter idee...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!