15-01-2013

Loves; January Edition

Elke maand zal ik een blog plaatsen waarin ik mijn favorieten van die maand plaats. Of dat nou boeken, producten, momenten, kleding of wat dan ook is.


Loves of January


I love... Mijn nieuwe agenda voor 2013! En ik gebruik 'm al goed dit jaar. Tot en met 23 februari heb ik nu al elk weekend wat gepland staan. Absoluut niet erg, want ik doe alleen maar leuke dingen!!! Naast dat mijn agenda erg handig is, ben ik ook enorme fan van de teksten die erin staan. Er staan yoga oefeningen in, recepten, gedichtjes, wijze quotes en indianenverhalen.

Beauty loveVaseline Rose. Vooral met dit weer. Mijn lippen houden niet van vrieskou.
Book loveVijftig tinten vrij. Ik ben in het laatste boek van de trilogie bezig. Het intrigeert me, dat is één ding dat zeker is! Maar eerlijk is eerlijk; na de hype die er allemaal omheen is geweest, had ik er eigenlijk stiekem wel wat meer van verwacht...

Running loveNieuwe hardloopschoenen. Mijn nieuwe Nike Dual Fusion schoenen lopen toch een partij lekker!! Wel heb ik meteen last van spierpijn in mijn kuiten, vast omdat ik nu andere spieren gebruik dan anders.

Event loveAfstallen. We zijn bezig de laatste puntjes op de welbekende i te zetten voor de 2 voorstellingen van volgende week. En het gaat geweldig worden!!! Mag ik jullie bij deze allemaal oproepen om (mits je interesse hebt) een kaartje te bestellen? Kijk snel op www.afstallen.nl voor meer informatie! Voorstellingen zijn 23 en 24 januari.

Enjoy loveKoude winterochtenden. Hier kan ik best van genieten. Ok, niet als ik lekker in bed lig en buiten iedereen de autoruiten hoor krabben. Maar wel als ik dan in de auto zit en een prachtige zonsopgang tegemoet rij. Dat zijn momentjes die ik koester :)

Health love; FLP Aloe Heat. Ideaal voor spierpijn, last van je gewrichten of wat dan ook! Dit is echt geweldig spul. Je kan het vergelijken met tijgerbalsem maar dan is dit op basis van Aloe Vera. Als je wilt weten waar het te koop is; let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!