11-01-2013

Shopping; To buy or not to buy

Het is sale bij H&M en dus ook online. Nou ben ik doorgaans niet zo'n H&M ganger, ik vind de winkels vaak te druk, te rommelig en te onoverzichtelijk. Om nog maar niet te spreken over de rij bij de paskamer en de kassa. Daarom is het dus zo ideaal (en gevaarlijk voor je portemonnee) dat ze ook een ideale webshop hebben!! Niks geen gedoe met passen, is het niks; stuur je het gewoon weer terug. Maar het gevaar is dan natuurlijk dat je veel te veel besteld en dat alles leuk blijkt te staan en goed blijkt te zitten als je het in huis hebt... Wees dan nog maar eens zo moedig om het terug te sturen. 
Ik heb dus een beetje rond zitten neuzen op de webshop en hier een klein overzicht met mijn twijfelaars. Ik weet nog niet of ik ze ga kopen, maar ze zijn wel leuk... denk ik...
Oh ja, de meeste items zijn onder de 20 euro (de blazer en de spijkerbroek zijn iets duurder, maar passeren de 30 euro grens niet!)!!


2 opmerkingen:

  1. Die blazer rechtsonder is het enige wat er voor mij uitspringt! Die zou ik echt kopen, super leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb m besteld hoor!! Zes maten te groot geloof ik, maar ik hoop heel hard dat ie eigenlijk heel klein valt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leave me a comment!