14-01-2013

Weekly Pics; 2

Week 2 van het nieuwe jaar verliep goed en druk :)
Ik heb veel foto's gemaakt, ik ga mezelf bijna een foto freak noemen! Maar goed. To the point. Afgelopen maandag moest ik overdag uiteraard gewoon werken, daarna repeteren bij Dario Fo (voor musical www.afstallen.nl). Dinsdag wezen werken waarna ik lekker een rondje ben wezen hardlopen. Woensdag uit het werk vandaan bij vriendin Elise wezen eten. Donderdag ben ik na mijn werk naar mijn moeder gereden, voor een pre-birthday bezoekje. Nadat we het verdwaalde cadeau hadden gelokaliseerd (verkeerd adres ingevuld bij bestelling... ja I know, blond..) hebben we lekker gegeten. Vrijdag... oh ja, na mijn werk naar mijn zus gegaan om daar te eten en filmpje te kijken; Intouchables. Wat echt een aanrader is. Maar ja, dat hoef ik niemand meer te vertellen natuurlijk, iedereen weet dat ondertussen al. Behalve spuit 11 Patty uiteraard. Zaterdag ben ik naar de Vakantiebeurs geweest; loved it!!!!! Jeetje, wat gaat mijn reizershart daar van kloppen zeg. Hierover later meer :)
Na de vakantiebeurs ben ik nog eventjes langs vriendin Elise gereden en hebben we wederom film gekeken (wederom Intouchables, de tweede keer is 'ie eigenlijk nog leuker! 
Zondag ging gewoon mijn wekker weer. Op de planning stond een doorloop van de musical. Dus onder de douche, ontbijt in m'n mik en op naar Poeldijk. Rond een uurtje of 13.00 was ik weer thuis. Even wat gegeten, nieuwe hardloopschoenen aangetrokken (love them!) en hoppa, een rondje hardlopen door de vrieskou en daarna ben ik op de bank gaat zitten met warme chocomelk en mijn joggingbroek aan. 

Week 2 was dus productief, relaxing, sociaal en cultureel. Doe mij nog maar zo'n week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!