07-01-2013

Beauty; Lost in the Woods

Een tijdje terug heb ik een prachtige lippenstift gekocht. Voor de voorstelling waar ik aan mee doe (www.afstallen.nl) had ik namelijk een bruine lippenstift nodig. Nou heb ik maar één lippenstift en dat is knalrood. Dat lijkt in de verste verte niet echt op bruin natuurlijk. Dus toog ik naar de Kruidvat om een (goedkope) bruine lippenstift te halen. En daar zag ik een beauty staan. Van Catrice, dus lekker betaalbaar en de kleur was precies goed. Tijdens de voorstellingen heb ik hem een aantal keer opgedaan en daarna achteloos in mijn tas gegooid. Tot ik laatst in mijn tas zat te rommelen en de vergeten lippenstift tegen kwam. Ik besloot hem te gaan dragen en warempel, hij staat geweldig (al zeg ik het zelf). Is niet te donker, met meerdere lagen over elkaar is hij wel donkerder, en er zit een klein glittertje in. 
Mocht je dus op zoek zijn naar een bruine lippenstift; Carice - Lost in the Woods (nummer 040).


Lost in the Woods



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!