21-12-2012

Lijstje; Genieten


Genieten …;

Lekker op de bank kruipen na een flinke workout (blogilates is mijn nieuwe favoriet!!)
De klok die plots aangeeft dat het 17.00 uur is
Die lieve kat die 's avonds bij je op bed kruipt
De lichtjes, muziek, en alle gezelligheid rond kerst
Nieuwe nagellakjes
Nieuwe make up
Nieuwe kleding
Moet ik nog even doorgaan...? ;-)
Mooi hardloop weer
Warme chocolademelk na een ijskoud rondje hardlopen
Creatieve uitspattingen
Weekendjes weg
Familie, vrienden en iedereen die me dierbaar is
Mijn autootje waar ik zo graag in rij
Mijn wekker die in het weekend (het liefst) niet zet
Mijn nieuwe tablet (met 50 tinten grijs... ;-) )
Pakketjes van o.a. Wehkamp & bol.com
(Nieuwe) muziek
Gezellige middagen met vriendinnen
Alle afleveringen van Waar is de Mol (of een ander tv programma) er doorheen jagen op een druilerige zondag

Ik zou best nog wel eventjes door kunnen gaan geloof ik, maar dat bewaar ik voor weer een nieuw lijstje... Waar kan jij van genieten??

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!