03-12-2012

Event; Afstallen

Ik schaam me diep. Volgens mijn blogje ben ik voor het laatst op 23 november actief geweest... Wat dus zo'n anderhalve week geleden is!!! Wat ook wel kan kloppen, gezien bepaalde ontwikkelingen die zich hebben plaats gevonden. Zoals ik al zei in dit blogje heb ik voorgezongen bij het Dario Fo en kon ik gelijk mee oefenen voor een nieuwe musical. Ik heb veel geoefend en gerepeteerd en ondertussen heb ik er al vier voorstellingen op zitten!! Het is geweldig! Als ik zie hoe de mensen genieten die op de tribune zitten, kan ik alleen maar nog meer genieten. Dit is wat ik graag doe! Maar, als je dus ineens in een week een aantal nummers uit je hoofd moet leren kennen, kleding moet passen etc. Dat is best een beetje veel vandaar dat ik weinig geschreven heb. Op 19 november heb ik voorgezongen, op 20 november had ik vervolgens nog een repetitie, 21 november koffie drinken bij een vriend, 22 november naar de film met mijn zussen, 23 november uitrusten (!), 24 november personeelsuitje en 's avonds afscheidsfeestje van mijn zusje, 25 november doorloop 'Afstallen' en 's avonds zangles, 26 november generale repetitie 'Afstallen', 27 november relaxxxxx, 28/29/30 november en 1 december 4 voorstellingen van 'Afstallen'. Overdag werk ik daarbij ook nog (behalve vrijdag want toen heb ik mijn kleine zusje uitgezwaaid, die voor 4 maanden Heidi gaat spelen in Oostenrijk ;-) ). Het is veel, dat zeker weten, maar het is allemaal zoooooo leuk!! 

En nu is het alweer 3 december, vanavond weer repeteren. En omdat de afgelopen voorstellingen allemaal stuk voor stuk compleet waren uitverkocht, hebben we weer een nieuwe reeks voorstellingen gepland staan!! Op 6,7,8 en 9 december gaan we er weer volop tegenaan! Ik kan er 8 en 9 december helaas niet bij zijn (Citytrip Valkenburg/Maastricht!), maar 6 en 7 ga ik volop genieten! 

En je snapt, dit is natuurlijk eventjes onvervalste reclame :-) Ga dus allemaal naar www.afstallen.nl!!
Het mag dan een Westlandse musical zijn, ikzelf heb heel weinig (zeg maar niks..) met het Westland en vind het een geweldige musical!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!