20-12-2012

Beauty; Glitter Nails

Voor de feestdagen wilde ik eens een ander kleurtje op mijn nagels. Ik gebruik nu al een hele lange tijd de kleur 'Caught on the Red Carpet' van Catrice. Een mooie donkerrode kleur, die prachtig dekt en lang blijft zitten. Maar zoals gezegd, wilde ik eens wat anders. Iets met een glittertje.. Lekker shiny :-)

Zo gezegd zo gedaan, ik dook mijn nagellak kast in en kwam er met een basiskleur van Herome weer uit. Een tijdje terug had ik hier namelijk wat mini's van ontvangen (check dit blogje) en toen bedacht ik me al dat het middelste kleurtje wel eens heel mooi voor de feestdagen zou zijn. De naam van het lakje kan ik nergens vinden maar er stond wel een kleurcode onderop het potje. Nummertje 204. Na een beetje googlen kwam ik uit bij de kleur St. Petersburg. Hij ziet erop het plaatje wat anders uit, maar dat zal de belichting wel zijn.



Nou ben ik nogal behoorlijk ongeduldig met nagels lakken. Ik wil altijd veel te snel weer dingen vastpakken of moet ineens heel nodig plassen. Dus, ik had Ruben vs Sophie aangezet en mijn spullen tevoorschijn gehaald. Als ik dan tv kijk terwijl mijn nagels drogen, gaat de tijd ook veel sneller.
Eerst twee laagjes Herome, hij dekt namelijk wel in één keer, maar voor een wat meer intense kleur heb ik 'm toch even twee keer gedaan. Dan wachten.... Als het eenmaal droog is doe ik mijn glitterlakje eroverheen. Dat kan een willekeurig lakje zijn, de mijne is gewoon van het huismerk van de Etos. Prima lakje! Dan weer wachten... zorg wel dat de glitters goed verdeeld zijn!
Als dit dan eenmaal droog is, doe je er nog even een laagje topcoat overheen. De glitters gaan er anders namelijk snel af en samen met je glitters komt je nagellak er dan afzetten...
Hier foto's van het eindresultaat!



Liefs, Pat




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!