02-12-2012

Fashion; Sale-junk

Ik heb een verslaving.. De woorden sale/outlet/korting hebben een soort magische werking op mij. Ik kan geen winkel voorbij lopen waar deze woorden op de gevel hangen. Loop ik er wel voorbij zonder een kijkje te nemen, dan ben ik bang dat ik iets heb gemist. Dat ik net dat ene koopje heb gemist waar ik al zo lang naar op zoek ben! Ook als ik online shop kijk ik alleen maar bij de uitverkoop. Shoppen vind ik leuk, ik heb alleen 1 regel; niets (duurs) kopen als het niet in de uitverkoop is!! Of te wel; als ik een leuk item zie wat net even wat meer kost, dan zal ik wachten tot het in de uitverkoop is. Simpele shirtjes (tot een bedrag van €15,-) koop ik ook als ze niet afgeprijsd zijn. Maar eigenlijk alles boven de €15,- moet in de uitverkoop zijn. Anders hang ik het net zo snel weer terug. En tja, dat is eigenlijk best wel een sport geworden. Tuurlijk baal ik af en toe, als ik echt iets leuks zie wat ik heeeeel graag zou willen hebben maar dat helaas niet in de uitverkoop is. Maar dan denk ik weer aan alle leuke dingen die ik wel kan doen voor dat geld.
Als ik online shop kijk ik alleen bij de Sale en dan ga ik ook niet verder tot de artikelen van €25,-
Het klinkt misschien streng voor mezelf, maar ik vind het heerlijk! Kan er enorm van genieten als ik dan uiteindelijk met mijn virtuele mandje naar de 'kassa' ga en zie hoeveel ik heb bespaard!

Shopping bag van vandaag bij de Wehkamp;


1. Jasje van Zigga ; Ik ben al zo lang op zoek naar een jasje als deze!! Gelukkig hadden ze hem (hopelijk) nog net in mijn maat. En kijk, haha, 58% korting!! Daar doen we het voor ;-)

2. Goud/Roze shirt van VILA ; Is dit een kersthit misschien, in combinatie met het zwarte jasje!?

3. Lange top van Vero Moda ; Lekker lang met kanten details.

4. Oranje top met kralen en pailletten van Vero Moda  ; Ook zoiets waar ik al een tijdje naar op zoek ben, zo'n leuk kraagje!

5. Sport BH van C&A   ; Ik heb mijn huidige sport BH nu alweer ruim een jaar denk ik. En die is dus een maatje te groot. 

6. Running thights van Björn Borg ; sinds een paar maanden heb ik nu een heuse running thight in mijn bezit. Het zit heerlijk en het rent ook super! Nu dus maar eens een echte mooie besteld, misschien dat ik dan ook wat vaker ga lopen haha!! 

Alles bij elkaar kost dit €97,54 en ik heb .... houd je vast.... €96,25 euro bespaard! Geweldig toch?!

Liefs, Pat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!