18-12-2012

Lijst; My christmas wishlist


My Christmas wishlist



Van links naar rechts, beginnend linksboven;

1. Blond Amsterdam - Blik + thee ; I love Blond Amsterdam!! 
2. Jean Paul Gaultier Limited Edition ; Een heerlijke bloemengeur, die er ook nog eens prachtig uitziet!
3. Typhoon Ching Vijzel ; Ik begeef me graag in de keuken met verse kruiden en dan is een vijzel heerlijk om mee te werken!
4. Lauren Conrad Beauty ; Hier heb ik al veel goeds over gehoord en gelezen en hij staat nog steeds op m'n wishlist....
5. Pizza La Casa ; Weer eens wat anders dan gourmetten!
6. Unorthodox Jukebox ; hét nieuwe album van Bruno Mars, met een partij geweldige nummers!
7. Een goede raad ; Ik hoor hier verschillende verhalen over en twijfel ook nog continu of ik hem nou wil hebben of niet....
8. Tristar Muffin- en Cupcake maker ; Hoe handig is dit??

Liefs, Patty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave me a comment!