19-09-2012

Pole fitness

Dinsdagavond, 18 september

Holy shit. Ik lig dit in bed te schrijven en volgens mij ben ik morgen met geen mogelijkheid mijn
bed uit te krijgen. En dat meen ik echt serieus, ik voel spieren die ik nog nooit eerder heb gevoeld en ik voel de beurse plekken en dikke schijven op m'n schenen ontstaan. Nee, ik ben niet in elkaar geslagen, ik heb vandaag een les pole fitness mee gedaan. Daarvoor heb ik een uur Zumba gedaan, dus mijn spieren weten niet wat ze mee maken!!


Pole fitness; het is een sport waarbij je dus in een paal oefeningen doet. Tijdens de les doe je ook wat aerobics en wat rek en strek oefeningen. Rekken en strekken ging best aardig. En toen was daar die paal. Dames en heren, vergis u niet. Dit is niet een beetje zwoel kijken, tegen die paal aanrijden en rondjes draaien. Nee, dit is pure topsport. Voor mij nog niet, zeg ik daar meteen bij. Maar ik heb wel al meerdere rondjes gedraaid (met de voetjes van de grond), heb een poging gedaan tot een soort van achterwaartse draai en....... Heb al ondersteboven in de paal gehangen!! Dat alles met de elegantie van een zak aardappelen, dus stel je er maar niet teveel bij voor. Maar dit is zeker heel leuk en ik ga gewoon volgende keer weer!!

Nu maar hopen dat ik morgen m'n bed nog uit kan komen. Want m'n rechterscheenbeen voelt nu al als een blok beton...

Liefs, Pat

1 opmerking:

  1. Hahaha geweldig! 'De elegantie van een zak aardappelen'; ik kom niet meer bij haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Leave me a comment!